Elegant Rose - Move

30 sierpnia 2015

Sesja zdjęciowa. Trochę informacji.

Hej! ♥
W dzisiejszym poście pokaże wam parę moich zdjęć. Zostały one zrobione niezapowiedzianie na urodzinach koleżanki. Mimo wszystko myślę, że wam się spodobają. Mam zamiar robić teraz coraz więcej takich sesji zdjęciowych, oczywiście jeśli się uda ponieważ zaczyna się rok szkolny. Zważając na to, że idę do ostatniej klasy gimnazjum przybędzie mi odrobinę więcej obowiązków. Mam też bardzo dużo pomysłów na inne posty i najprawdopodobniej w następnym poście możecie spodziewać się 20 faktów o mnie. Wydaje mi się, że dzięki temu będziecie mogli mnie lepiej poznać i więcej się o mnie dowiedzieć. To chyba wszystko o czym chciałam was dzisiaj poinformować. Miłego oglądania zdjęć. Cześć :)








                                                       
                                                              Spódniczka //bershka//
                                                               Crop top //new look//
          Zapraszam na fanpage koleżanki która robiła mi zdjęcia :) Pozdrawiam ♥ KLIK ♥

31 komentarzy:

  1. Super! Oby tak dalej ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) Cudowny crop top *.*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i bardzo udana sesja ;)
    http://poprostuzuzanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicze zdjęcia :)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, takie schyłkowoletnie. Obserwuję Wrzosowa Panienko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudowne zdjęcia! jesteś prześliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za miły komentarz ;* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne masz te zdjęcia. Trzecia gimnazjum nie jest tragiczna w wyższych szkołach jest o wiele ciężej.
    Mogłabym prosić o klikniecie TUTAJ KLIK ? lub w banery na blogu? 
    Zapraszam
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy poklikam :) Wiem o tym mój chłopak jest w 2 techników i ma już po 9 lekcji ;d Dziękuję i pozdrawiam ♥

      Usuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia.Masz świetną figurę!:)
    Obserwuję:)
    Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy, a co do figury powoli zaczynam się do niej przekonywać :D Oczywiście, że poklikam :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  10. Przepiękna sesja zdjęciowa. Światła, kolor podłoża i sama Ty tworzycie przecudowną całość :)
    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko, prześliczne zdjęcia, cudowne kolory - w skrócie mówiąc, genialna sesja!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia!
    Widać, że sesja się udała <3
    Jesteś mega fotogeniczna :3
    czekam na post z faktami :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Post pojawi się już w ten poniedziałek lub dzień wcześniej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. ok.I follow You now is your turn :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne zdjęcia ! :) jesteś mega fotogeniczna ;))))
    w jakim programie przerabiasz zdjęcia ? :)
    zapraszam do mnie, dodaj do obserwowanych jeśli chcesz :)
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ❤ Nie znam programu, ale dałam link do strony koleżanki, która robiła mi zdjęcie możesz jej zapytać ^^ Pozdrawiam ❤

      Usuń
  15. Przerabiaj bardziej zdjecia :D efekt bedzie ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam się podobają, zresztą ja ich nie przerabiam :) Każdy ma inny gust ^^ Pozdrawiam ❤

      Usuń
  16. Ciekawe zdjęcia i świetna stylizacja :) Pozdrawiam!


    Zapraszam do mnie http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja <3
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie !
    Poklikałabyś w linki ? http://justperfectfashion.blogspot.com/2015/10/coopeation.html dziekuję z góry ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, piękna Ty :**
    http://onememoriess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń