Elegant Rose - Move

06 września 2015

20 faktów o mnie :)

Hej! ♥
Tak jak pisałam wcześniej dzisiaj zapraszam was na post 20 faktów o mnie. Zaczynamy:

1.Mam na imię Zuzia. :)
2.Mam 15 lat.
3.Nie mam ulubionego koloru.Podobają mi się wszystkie.
4.Nie lubię się opalać.
5.Jestem strasznym leniem.
6.Uwielbiam zwierzęta.
7.Mam trzy psy i chomika.
8.Kocham spać.
9.Może niedługo dodam swój pierwszy filmik na yt.
10.Jeszcze nigdy nie zamawiałam ubrań przez internet.
11.Zbieram pocztówki z różnych miejsc.
12.Mój ulubiony sok to bananowy i pomarańczowy.
13.Nie przepadam za chipsami.
14.Lubię czasem zaszaleć i zjeść dużo słodyczy.
15.Gdy byłam mała pisałam piosenki, opowiadania i nawet próbowałam napisać książkę.
16.Moim ulubionym smakiem mamby jest ananasowo-kokosowy, który pojawił się niedawno.
17.Uwielbiam czytać książki.
18.Czasami dostaje napadów śmiechu. Potrafię śmiać się z byle czego.
19.Uwielbiam wszystko o smaku arbuza, melona, ananasa, winogrona i kokosa. ♥
20.Nienawidzę soli. Jeśli już coś przyprawiam to tylko pieprzem (chyba, że sól to konieczność lub jest już dodana). 

To już wszystko w tym poście ;P Jeśli Ci się spodobał i dzięki niemu czegoś się o mnie dowiedziałeś/łaś to dobrze bo taki był zamiar :D Do zobaczenia w kolejnym, który mam nadzieję pojawi się już w następnym tygodniu. Cześć! :)

38 komentarzy:

  1. Nominowałam Cie do Liebster Blog Award! :) Więcej info na moim Blogu. Zapraszam ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam sok bananowy - chociaż za świeżymi bananami nie przepadam ;)
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy dużo wspólnego, zwłaszcza z tymi jedzeniowymi rzeczami :3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag :)
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię bananowy i pomarańczowy sok :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w klubie ludzi, który lubią banany :)

    Zapraszam serdecznie na mojego niedawno założonego blogaska graficznego. Z góry dziękuję. Mam nadzieje, że moje prace Ci się spodobają i może pozostawisz po sobie komentarz, opinie? :)
    http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też kolekcjonuję pocztówki! <3


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam sok bananowy :)
    Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja z kolei nie lubię pieprzu xD
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również uwielbiam zwierzęta, szczegolnie psy.. a mam tylko jednego poniewaz nie akceptuje innych ;D fajny post ! ;)

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    Jesli możesz - kliknij - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. super post! :)
    sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabym poprosić o jakiś kontakt do ciebie w sprawie napisu? Np. adres mailowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o punkt 18 to mam tak samo :)! Ciekawe fakty :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super tag wiele sie o tobie dowiedziałam ;)
    edanaa.blogspot.com/?m=1 -klik ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu :) Taki był zamiar :D Pozdrawiam ♥

      Usuń
  15. Super fakty :D Widzę, że trochę jesteśmy takie same
    U mnie nowy post, zapraszam:

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe fakty ;) fajnie by było gdybyś dodała zdjęcia tych 3 psów i chomika :))
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście mogę zrobić osobny post o moich zwierzakach :) Dodam zdjęcia 3 psów, ale niestety jeden z nich już nie żyje ;d

      Usuń
  17. oooo :/ przykro mii ! :C
    obserwuje ;)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie posty ;) Dziękuję za odwiedziny u mnie, oczywiście daję obserwację, i liczę na miły rewanżyk. Pozdraawiam !
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń