Elegant Rose - Move

14 marca 2018

Koniec powrotów.

W dzisiejszym poście nie będę skupiała się na tłumaczeniu mojej nieobecności i obietnicach dotyczących poprawy mojej systematyczności. Zawsze po poruszeniu tego tematu nie dotrzymywałam danego słowa. Tym razem niczego nie obiecuję. Może wtedy uda mi się ruszyć od nowa. Teraz przejdźmy do głównego tematu, którym jest moja sesja zdjęciowa mająca na celu pomóc mi oswoić się znowu z aparatem i dać mi motywacyjnego kopa do dalszej pracy. Głównym atrybutem tej sesji będzie czasopismo VOGUE. Niedawno magazyn ten doczekał się swojej pierwszej polskiej publikacji. Od samego początku miałam w planach jego zakup, ale nie spodziewałam się, że będzie on dla mnie, aż tak ogromną inspiracją i zachęci mnie do dalszego działania na moim blogu. Mam nadzieję, że stylizacja ukazana na zdjęciach przypadnie wam do gustu, a post przekona was do samorealizacji w waszym świecie blogowym. 
















                                                                                                                                                                      
Jeśli spodobały Ci się te świetne, ręcznie robione worki i chciałbyś posiadać taki w swojej kolekcji kliknij tutaj po więcej niesamowitych wzorów KLIK
Dodatkowo, jeśli podobają Ci się zdjęcia powyżej możesz odwiedzić mojego fotografa KLIK

38 komentarzy:

  1. Jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że czerń jest nudna od razu odeślę go do Twojego zestawu- to wlasnie dzięki temu, że ta czerń różni się odcieniami i fakturami jest mega stylowo - super całość :)

    I powodzenia w dalszym blogowaniu- u mnie też różnie bywa z tą systematycznością ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Też uważam, że wszystko zależy od tego jak zestawimy ze sobą czarne ubrania :) Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  2. ja też mam problem z systematycznością, jeżeli o blog chodzi. I też zawsze się tłumacze, hehe Może rzeczywiście lepiej odpuścić, a wtedy się uda, hm?
    Świetna sesja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto odpuścić tłumaczenie się i wziąć się od razu do roboty :D Może wtedy będą pozytywne skutki :) Dzięki ;)

      Usuń
  3. Wow sesja wyszła mi naprawdę ciekawie :D Aj tam z systematycznością, inspiracja przychodzi w dziwnych odstępach czasowych
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, lepiej publikować posty rzadziej, ale dopracowywać je na 200% niż częściej w ogóle się do nich nie przykładając :) Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Modelka! Ślicznie wyszłaś :) Powodzenia w prowadzeniu bloga, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzenie bloga wymaga od nas systematyczności, ale jak to w życiu bywa nie zawsze się udaje... szkoła, codzienne obowiązki, praca - to wszystko pochłania czas...
    Pięknie kochana wyglądasz, zainteresowałaś mnie tym magazynem, fajnie, że jest polska publikacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Właśnie wyszedł drugi numer tego magazynu i też jest warty uwagi :D Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Przepiękna masz zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię zdjęcia w takim klimacie i z takim typem pozowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Następny post też będzie w podobnym stylu ;)

      Usuń
  8. Bardzo lubię takie klasyczne i proste stylizacje :)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, żeby były łatwe do odtworzenia dla każdego :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Świetnie wykonane zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Fajnie się prezentują te ręcznie robione worki ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! I zgadzam się worki jak dla mnie są fantastyczne :) Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia <3 Ślicznie wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Bardzo w moim stylu. Worek ze słoniami jest piękny :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie 🌹 im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna sesja i super stylizacja.
    Ja wole jakość nawet kosztem ilości, więc nie przeszkadza mi gdy ktoś jest niesystematyczny - najważniejsza jest jakosc ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! W 100% się z Tobą zgadzam :) Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  13. Piękny post naprawdę, a te ciuchy... Po prostu są cudowne. Świetnie ci pasuje ta czerń. A w tym plecaczku się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Czarny kolor przeważa w mojej garderobie :D Pozdrawiam :*

      Usuń
  14. śliczna stylizacja i zdjęcia! <3 i Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te zdjęcia. Uwielbiam taką klasyczną stylizację :) zdecydowanie w moim stylu <3

    pozdrawiam i obserwuję, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja musze w koncu wybrac sie na zdjecia piekna stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! Jednak w ogóle nie jestem przekonana do polskiej edycji Vogue :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Może kiedyś się przekonasz :* Pozdrawiam

      Usuń
  18. Mnie Vogue również w pewnym sensie zmotywował do powrotu. Powodzenia i oby tak dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, super stylizacja.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka ty jesteś śliczna. Przepiękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń