Elegant Rose - Move

29 marca 2018

Może wreszcie będzie wiosna.

W dzisiejszym poście skupimy się na przygotowanej przeze mnie wiosennej stylizacji. Mam nadzieję, że po przywitaniu tej pory roku takim zestawem zagości ona już u nas na dobre. Mogę tylko powiedzieć, że w momencie kiedy piszę ten tekst za oknem jest szaro i pada deszcz, za którym nie przepadam. Liczę na to, że wreszcie porzucimy ciężkie obuwie i krępującą ruchy odzież zamieniając je na coś zwiewnego i lekkiego. Ostatecznie zapraszam was do oglądania zdjęć i życzę wam cieplutkich, słonecznych nadchodzących dni i bardzo dużo uśmiechu na twarzy!






















  
Instagram KLIK

35 komentarzy:

  1. Ale śliczne włosy! Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa modelka :* śliczne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, bardzo fajna stylizacja. A co do pogody...mamy śnieg, czyżby białe święta...? :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale lany poniedziałek będzie poniedziałkiem sypanym :D Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Wow jesteś naprawdę fotogeniczna i ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia no i stylizacja jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się. Prosto, stylowo i ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo fajnie ♥️ Klasycznie - ale nie nudo 😃♥️ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie kochana wyglądasz! <3
    Oj, liczę, że niedługo zawita do nas przepiękna, słoneczna wiosna :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że nie tylko ja czekam niecierpliwie na wiosnę. Za to jak piszę ten komentarz to u mnie za oknem jest piękna pogoda, ciekawe jak długo się utrzyma :D Stylizacja bardzo mi się podoba, świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna stylizacja. Wszędzie szukam takich delikatnych kolczyków jednak nigdzie nie mogę znaleźć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te były kupione na aliexpress :D Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. u mnie juz piekna wiosna od wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja :) Czekam, aż u mnie zrobi się cieplej :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. stunning look & beautifull styling dear,love these pictures..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń