Elegant Rose - Move

29 kwietnia 2018

Czas na zmiany.

W dzisiejszym poście wrócimy do elementu, który ukazał się dwa wpisy wcześniej w mojej stylizacji. Były to przepiękne ręcznie robione worki. Dzisiaj poświęcimy im trochę więcej uwagi, ponieważ pokaże wam kilka innych modeli i dodatkowo wspaniałe wielofunkcyjne torby.
Natomiast głównym tematem tego postu będzie ogromna zmiana, którą przeszły moje włosy. Zacznę od tego, że od dawna myślałam o zmianie ich długości i koloru, ale nigdy bym nie przypuszczała, że zetnę je, aż do ramion. Gdy pytałam się kogoś o zdanie czy powinnam je ściąć opinie zawsze były podzielone. Musiałam sama podjąć decyzję, której absolutnie teraz nie żałuję :) Moje włosy odżyły! Są teraz zdrowe, lekkie i pełne objętości. Uważam, że wyglądam obecnie tak jak powinnam i czuję się z nimi rewelacyjnie. I tutaj właśnie macie mały bonus ode mnie w postaci krótkiego vloga z mojej metamorfozy, który nagrałam i wrzuciłam na youtube. VLOG
Wracając do tematu ręcznie robionych worków w sesji zdjęciowej, którą zaraz zobaczycie wzięli udział moi prywatni modele. Chce wam w ten sposób pokazać, że są to elementy garderoby nie tylko dla kobiet, ale zarówno dla mężczyzn.
Nie przedłużając zapraszam was do oglądania tych przepięknych zdjęć, nad którymi dość długo pracowaliśmy. Mam nadzieję, że wam się spodobają!




























Jak widzicie torby można nosić w ręce, zakładać je na ramię, albo na plecy. Bardzo serdecznie wam je polecam. Możecie je znaleźć tutaj KLIK
Fotograf KLIK
Moi wspaniali modele
KLIK
KLIK
KLIK
Mój instagram
KLIK
Dajcie mi też znać co wy sądzicie o mojej nowej fryzurze i czy moja metamorfoza się udała :)
Do następnego!


34 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Cudnie wyglądasz kochana :)

    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczo wyglądasz w takich włosach! Świetna decyzja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka torba jest bardzo praktyczna. Pasuje Ci taka fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Metamorfoza jak najbardziej udana! Bardzo ładnie Ci w tych włosach! Świetny post i fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te włosy naprawdę cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow metamorfoza bardzo na plus pięknie Ci w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiana zdecydowanie na plus !
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie obserwowałam cię wcześniej, ale widać że jesteś bardzo pozytywną i piękną osobą! :) Wyglądasz super :D

    Obserwuje i zapraszam do siebie makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiana na lepsze i super post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Metamorfoza jak najbardziej na plus z włosami :D Wyglądasz świetnie!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie ci w takich włoskach :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/jeansowa-kurtka-i-czerwona-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne produkty, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz:) tak dziewczęco lekko:) i te włoski super się ukłądają:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Cudownie wyglądasz w tych włosach, bardzo ci pasują, wyglądasz jak taka prawdziwa blogerka modowa! A taką śliczną torbę sama bym chętnie nosiła!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś śliczna! Masz przepiękną urodę :) i te włoski super Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe są te worki, piękny handmade! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te włoski masz teraz!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń